Wednesday, June 10, 2009

Old & New Friends - Amigos Viejos y Nuevos

The time has come to welcome new friends and thank also the old ones, therefore i made a special design: The nice guys from Freebear in italia wrote an article about me, their logo is the green bear (pictured as baloon). Also my friend and popculture-chiefrocker Michael Maurer wrote about my art some while ago, i used his logo as a necklace for my bear here. And then i discovered something very funny in the web: the hungarian blogger Acki created a bear in "yotto bano style" as he describes it. I feel honoured! I put his work in a frame. Thanks and hugs to everyone!!

Ha llegado la hora de dar la bienvenida a los nuevos amigos y también agredecer a los viejos, por eso hice un disenho especial: Los chicos amables de Freebear en Italia han escrito un artículo sobre mí, su logo es el oso verde (representando un balón). También mi amigo y “popculture-chiefrocker” Michael Maurer publicó algo sobre mi obra hace tiempo. Usé su logo como un collar para mi oso aqui. Después he descubierto algo muy divertido en la red: el blogero húngaro Acki creó un oso al “estilo yotto bano”, así lo describe él. Me siento halagado! Puse su obra en un marco. Gracias y abrazos a todos!!

No comments: